BINGO!

sena sena bloggN! Just nu sitter jag och Jesper vid varsin dator och är hur osociala som helst. Vi säger inte ett ord till varandra. Men jag ska gå och pussa på han så han blir lite glader.

Sitter också och väntar på våfflor. NAMNAMNAM säger jag bara! Våfflor med sirap och vispgrädde. Asså finns det något godare? Nja, eller joo det göre! Men det är bra gott iaf!

Om en timme eller två ska vi på pensionärsbingo. As kul! Nja men ska dit för att träffa mormors hund. Sen hon dog 2006 så har hennes kompis hunden. Saknar han som fan den lille rackarn! Skulle inte förvåna mig om han är tjock som FAN! Ni vet ju hur pensionärer är med hundar..

Kvällen kommer antagligen bestå av en massa datorsittande som slutar med riktig träsmak i rövas och förhoppningsvis en massa godisätande.

Jag lägger in en bild också på mig på skolavslutningen. Har ju ingen annan typ!

Man ska ju tydligen få en mycket intressantare blogg om man lägger in bilder så jag gör ett försök.

HAJ HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0