därför tycker inte jag att hanna j var en värdig vinnare..

..och jag förstår mig inte på de som tycker det. Visst alla får tycka vad dom vill men jag förstår verkligen inte! För det första så har hon skämt ut sig själv och sina barn så jäkla mycket. Hon har gått runt naken, hon har haft sex i tv och den enda hon har gjort i huset är att städa. Jag tycker verkligen inte att det är underhållande. Jag kan verkligen se framför mig hur mycket hennes barn kommer lida för hennes beteénde. Tänk att bli påmind om hur ens mamma gick runt naken, hade sex och betedde sig som en 15 åring. Jag själv skulle ju bli skärrad för livet!

För det andra. Alla som säger att hon förtjänar att vinna vet verkligen inte hur sverige ser ut idag. Det är sjukt många mammor som har lån/skulder eller både och. De gör verkligen allt för att få vardagen att gå ihop. Men de gör det med värdighet. De ställer inte upp i ett skandalprogram och lämnar sina barn i ca hundra dagar. De stannar hos sina barn no matter what och försöker på annat sätt.

Det jag vill säga är att Hanna är en mamma som sålt sin värdighet för lättillgängliga pengar.

...och därför tycker inte jag att Hanna J var en värdig vinnare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0